"Cieľom PoštaPOINTov je priniesť zákazníkom väčší komfort v podobe
časovej úspory a pohodlnejšej dostupnosti. Pre poštu zároveň predstavujú
hospodársky efektívne riešenie," uviedol Guzi s tým, že tieto
výdajné miesta v súčasnosti poskytujú najmä služby výdaja balíkov a
využívajú ich prevažne zákazníci e-shopov. Zásielku do PoštaPOINTu možno
poslať aj cez mobilnú aplikáciu či internetovú stránku pošty. Platiť sa
dá v hotovosti aj bezhotovostnými platbami.
Pošta plánuje v rozširovaní PoštaPOINTov pokračovať a hľadá partnerov v ďalších lokalitách. "Prihlásiť
sa môže akákoľvek prevádzka, ktorá spĺňa definované podmienky ako sú
otváracie hodiny, minimálna vzdialenosť od najbližšieho poštového bodu,
blízkosť parkovania, či priestor pre skladovanie zásielok. Slovenská
pošta zároveň bezplatne poskytuje multifunkčné zariadenie na
výdaj/snímanie zásielok a platbu kartou," priblížil Guzi s tým, že zariadenie môže partnerská prevádzka využiť aj pre svoje potreby a tovar.